pátek 1. července 2011

Snadná implementace dabingu

Jak jistě víte, tak jsem si nechal do Devils Furniture – tedy té již dva roky vyvíjené logické hry – udělat dabing. Samozřejmě od Perly. Ve hře je sice jen pár monologů, jež mají naznačit principy a asi dva dialogy pro příběh, ale musím říct, že hře to opravdu přidává pár bodíků k plusu.

Implementace externích souborů v GM je, jak jsem nedávno ke svému údivu zjistil, velice snadná – nikdy předtím jsem neměl potřebu to studovat – a v podstatě stačí použít tyto dva příkazy:

global.zvuk = sound_add("intro.wav",0,1);

sound_play(global.zvuk);

V podstatě to znamená, že si do globální proměnné uložíte cestu ke zvuku a v dalším řádku ji necháte přehrát. Také nesmíte zapomenou, že je třeba dabing pak časově vyladit a ještě před samotnou implementací řádně nastříhat, protože dostanete několik verzí namluvení v jednom souboru.

Dabing je opravdu fajn, za což Perle Group děkuji ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat